2012. január 1., vasárnap

Boldog új év bolondosan kezdve

Kicsit boszorkánykodtam tegnap és megállapítottam hogy bizony ez a 2012-es év nem lesz túl jó semmilyen téren.

De rajtam nem foghat ki, így minden nap keresek valami vidámat .

A mai napit az egyik bónusz oldal hozta amelyen már pár perce sikítozom: "nekem ilyen keeeeeel !

Az én kék öreglányom - ami most már tényleg az enyém és nem céges - olyan cukiiin nézne ki szempillákkal .

Tudjátok hogy nem teszem, de maga az elképzelés is feldobta a mai napomat.

Nézzétek meg ti is EZT az oldalt, számos vidámító bolondság van rajta.

8 megjegyzés:

  1. Az én "Zsuzsim" is nagyon szexi lenne ilyen pillákkal! Én egyszer azért beparkolnék vele a bankban így! :)))))

    VálaszTörlés
  2. Én nagy fekete merciket előznék meg és vissza pillognék nekik :-D

    Vagy randizni mennék vén fejjel és késve érkezve ezzel parkolnék a hapsi elé :-D

    VálaszTörlés
  3. Elgondolkoztató! Akarjak a családi autóból teljesen sajátot? Pasijaim a felragasztott virágokért is morogtak, pedig azok csak szolidak, de ettől hanyatt vágnák magukat :D

    VálaszTörlés
  4. Ankaaa tuti hogy a tiéd lenne és nem használnák :-D Én tegnap amikor ebben a szép napsütéses időben autóztam fel s alá, elképzeltem milyen lenne ha Matizkának lennének szempillái. Tuti nem lettem volna ennyire láthatatlan amikor előzgetnek :-D
    A gonosz elém vágókra nem dudálnék, csak éppen megvillantanám a fényszóróimat és a szempilláimat megrebegtetném :-D

    VálaszTörlés
  5. Lanyok,nem fogjatok elhinni,ma lattunk a fiammal egy szempillas autot lenn a varosban!:))

    VálaszTörlés
  6. Juj!!! Ez is valami boszorkányság lehet :-)

    VálaszTörlés
  7. Igen,biztosan.A fiam is nagyot nezett,mikor mondtam,hogy eppe errol irtal a multin:))

    VálaszTörlés