2011. október 9., vasárnap

Keresztszemes találkozó és vizsla projekt

Amint látjátok nem hoztam képeket a tegnapi vidám keresztszemes találkozóról. Ennek egyszerű oka van: hülye nyuszi vagyok . Nem vittem magammal fényképezőgépet, és még egy hímzést is itthon hagytam. 
Pedig lett volna mit fényképezni annyi szépség készült az elmúlt 4 hónapban. Mivel a nyári tali elmaradt, így sok újdonságot láthattunk egymástól.  
Váratlan vendégek is érkeztek: pl. Betti, Anik. De most hála istennek sokan voltunk és nagyokat beszélgettünk. Tanultunk horgolni, kötni. A hímzéseken kívül megcsodálhattuk Tündérke csodaszép ékszereit, és egy szép kínai faliképet is. 
Be kell hogy valljam már hiányzott a találkozó, jó lenne ha többen jönnénk mindig és akár minden hónapban tudnánk találkozni mint régebben. 
Én tegnap szörnyen fáztam, így ez is a gondolkozásom rovására mehetett, oly annyira hogy képes voltam kocsival bemenni a Belvárosba a talira. Ez nálam igen nagy szó, ez konkrétan a vég .

A fenti szarvas már a vizsla projektbe készül, már ha elindul mert nagy a csend körülötte. 
Bob is bekeretezésre került a napokban, így már csak azt hiszem a hóember párnácskák kerülnek be a felajánlásba ha elkészülnek a héten.
Mert ugye mindig elcsábulok... Pl. a korábbi bejegyzésbe már beillesztett, ma megszületett Tévé macira. 
Ma egyébként a varrógépemmel (is) töltöttem a napot. Karácsonyi ajándék készült ami ugye titkos, de a fenti banert is ma varrtam készre. Egészen jól varr mióta elvittem a szerelőhöz. Meséltem már, hogy kiderítette a közel 15 éves gépemről hogy már a megvásárláskor sem működött a programja rendesen? Kérdezte, hogy nem vettem észre, de én mondtam hogy tökéletesen varrt egyenesen és cikk-cakkban a többi nem igazán lett használatba véve .

Tartozom még egy képpel, mivel Anik maci ajándékán kívül Bettitől is kaptunk ajándékot tegnap. Én ezeket a szép dolgokat kaptam amit el is helyeztem a kincsestáramban.

4 megjegyzés:

  1. Orulok,hogy talalkozhattunk.:)Es hogy tetszenek az ajandekok.:0
    Nagyon aranyos vagy eloben is.:)Remelem meg fogunk szemelyesen talalkozni es meg jobban megismerkedni,beszelgetni.:)

    VálaszTörlés
  2. Betti én is remélem :-) Jó volt benneteket látni, s tudtam hogy mennyit utaztatok csak hogy lássatok minket ;-)

    VálaszTörlés