2011. október 22., szombat

MUKK nyuszi kérdése

Ugye nincs elég munkám és kreatív megkezdett dolgom, én most kitaláltam hogy kendőt fogok horgolni. 
Kedvet kaptam a Fonalfaló lányoktól hogy kicsit üresedjenek a dobozaim amelyek a fonalakat tárolják és magasabbra nőttek mint én .

Szóval van én nekem Danától finom gyapjú fonalam Rikker. Van nekem egy neten talált mintám:


Azt áruljátok el nékem, hogy ezt a kendőt is blokkolni kell majd a végén, vagy ezt tényleg addig kötöm míg éppen jó lesz elefánt testemre?

40 megjegyzés:

  1. Ha tiszta gyapjú akkor igen, mert az összeugrik/összemegy . Én zoknifonalból szeretnék egyet HORGOLNI és nem kötni :-DDDD Mert abban van 25% műszál és jobban kilógja/ kirúgja magát.

    A leirásban a vége efelé azt írja addig horgolod az utolsó egységet ameddig akarod!

    VálaszTörlés
  2. Ja az üres doboz jöhet:-DDD Én már nem találok helyet sem:-(

    VálaszTörlés
  3. Egy nyuszinak nem lehet elefánt teste, ezt be kell látnod! :D:D

    VálaszTörlés
  4. Hát ezaz ideje belátni, hogy a kerek is egy forma:-D

    VálaszTörlés
  5. és sokkal szebb, mint a piszkafa. :D

    VálaszTörlés
  6. Így van és kár, hogy itt nem lehet a hozzászólásokat lájkolni :D

    VálaszTörlés
  7. Na Nyuszika! A lényeg addig horkolod az utolsó mintaegységet míg a bokádig nem ér !
    Csak rá ne lépj , mert elesel!

    Ja és tényleg szebb vagy mint a piszkafa, igaza van Krisztinek! :-DDDD

    VálaszTörlés
  8. De lányok ennyire udvarolni egy nyuszinak :-D! Köszönöm szépen a dicsérő szavakat! Azt hiszem azért ez a kis torna amit elhatároztam és már 1 hete gyakorlok nem fog ártani. Max. annyira hogy nem tudom felemelni a kezemet a horgoláshoz :-D

    Like Kriszty

    Like Katica

    Like Kata

    VálaszTörlés
  9. Én csak annyit fűznék hozzá, amit egyik volt kollégám szokott mondani.

    "Vonaton is az első osztály a párnázott."

    VálaszTörlés
  10. Danaaaa! Én már superior osztály lehetnék ennyi "párnával" :-D

    VálaszTörlés
  11. az első úgyis én leszek párnázottságban, úgyhogy nyuszikám, elbújhatsz. :D:D:D akár mögöttem is :D:D:D

    VálaszTörlés
  12. Ebből látszik, hogy milyen első osztályú társaság vagyunk. :-)

    VálaszTörlés
  13. Ráadásul még hosszú is vagyok, nemcsak széles....

    VálaszTörlés
  14. "Vonaton is az első osztály a párnázott"

    :)))

    Orientális táncban is a húsosabb hölgy a "szebb". Aki sugárzik a nőiességtől, mert boldog, s büszke arra hogy ő nő. Ilyen hölgytől tanulok, s bizony nagyon sokat segít.

    Tehát Nyuszika, légy boldog!!

    VálaszTörlés
  15. De jó, hogy így összejöttünk"párnázottak"! :-))))

    VálaszTörlés
  16. Nyuszi még egy eszembejutott: fiaim is nagyon szeretik :))) s ők még csak kis férfiak :))

    VálaszTörlés
  17. Hát csak jobb egy puha anyuhoz bújni, mint egy csontvázhoz :-) ezt a kispasik is tudják zsigerből nem?

    VálaszTörlés
  18. Jól el beszélgetünk a mámi kendőm felett :-D Egyébként a csontos férfiakhoz sem jó hozzábújni, tehát igaz lehet ez a párnázottság.

    Azért kéretik holnap szurkolni hogy a fittlabda ne durranjon ki a "párnáim" alatt amikor hanyatt dobom magam rajta a tornán.

    S igen hastáncolhatnék is, az is igazít a formáimon. Bár valaki kitalálhatná hogy lehet állva, vagy mozgás közben hímezni és kötni-horgolni :-D

    VálaszTörlés
  19. Te vagy az oka Nyuszika ugye tudod :-D
    Ja 100 alatt nem pasi a pasi :-DDD
    Nemtom mi az a fitt labda, mert nekem minden labda az a pöttyöstől a kézilabdáig:-o de azért elmormolok néhány mantrát a kedvedért .
    Én láttam pasit fekve hímezni .... tánc közben nem tudom , félő leszúrnám a partnerem a tűimmel:-DDDDD

    VálaszTörlés
  20. Manóm szokta mondani, anyu te olyan jó puha vagy :))) Imádtam!
    Nyuszi, látod, a kendőd nem is olyan fontos, itt vagyunk, támogatunk a párnáinkkal :))) Kell még kendő?? :D:D:D

    VálaszTörlés
  21. Kendő kellene, de annyira MUKK így karácsony és munka előtt és közben hogy igazából csak a nagyi felé utazva és talán ott horgolgatom majd.

    Igazán jó hogy támogattok, annyira jó Nyuszinak lenni ilyenkor (is) :-D!

    Katica a fitt labda ez: http://www.insportline.hu/2165/gimnasztikai-labda-insportline-top-ball-55-cm
    Ezen lehet duciknak tornázni (nem kell tartanod a súlyodat) és a hasizom gyakorlatok közben amikor kibukok akkor hátra gurulok rajta a hátamon. Olyan jó, csak nem tudok visszajönni :-D Nekem itthon ülésre van már régebb óta, konkrétan a varrógép előtt ez a "székem".

    VálaszTörlés
  22. Nyuszika!
    Túl sok mindent ne kezdj el főleg ha rendelésed is van, és jön az ünnep. Ha csak nem ajándékba csinálod.:-x

    Ahogy nézem ez a labda 600 kilóig garanciás , úgyhogy nem durran el:-D
    Mondjuk biztos jó rajta ülni, de nekem tilos:-( úgyhogy marad a kipárnázott elnöki gurulós fotel:-)))

    VálaszTörlés
  23. Éljen az I. osztály!!!!! :) A kendőt meg szeretni fogod, mert könnyen elkészíthető! Igen, gyapjúnál blokkold csak, úgy szebben kiadja a mintát! :))))

    VálaszTörlés
  24. Halljátok amikor az első osztályt mozgatni kell: térdet emel, kar lendít, rugózik a labdán, ajajajajajajaj :-D
    Viszont kilazítja a hátamat és megspórolom a masszőrt, meg a zsírleszívást egyenlőre :-D

    Na jó kendő jön velem a nagyihoz, munkát itthon hagyom. Majd fényképezek fázis fotókat mint a poncsónál.

    VálaszTörlés
  25. Most azt mondanám hogy szerdán. De addig még kb. 6 dolgot kellene elintéznem. Szóval a jegyet csak holnap veszem meg amikor legalább a felén túl vagyok az intézendőknek.

    VálaszTörlés
  26. Nem tudom, milyen hosszú az út, de sokat lehet horgolni közben - tényleg könnyű minta! :)))

    VálaszTörlés
  27. Azért szólj mielőtt utazol, hogy szerencsés utat kívánjak!

    VálaszTörlés
  28. Jó van hosszú fülű barátnőm:-)

    VálaszTörlés
  29. Nyuszi ha gyapjúból horgolod akkor kell blokkolni szerintem, mert az egy kicsit összehúzza. Én csináltam bambuszból is, azt nem kellett, mert gyönyörűen kifeküdt a minta. Igen, addig horgolod amíg jólesik, vagy amíg meg nem unod:DD

    VálaszTörlés
  30. Tényleg ha már itt vagytok ti tudósok: az egyráhajtásos pálcákat az ívbe kell horgolni és nem az ív láncszemeibe. S bár megmutatták arra nem emlékszem, hogy ha nem a szembe horgolok akkor kell-e plusz hurok, vagy úgy teszek mintha a szembe lenne és nem veszek fel két hurkot.

    Ezt most jól megasszontam, de hátha érti valaki :-D

    VálaszTörlés
  31. Igen az ívbe kell,! Ráhajtasz, alányúlsz és ott húzod át a a fonalat.

    VálaszTörlés
  32. Alányúlsz és lehorgolod mintha sima ráhajtásos pálca lenne.

    VálaszTörlés
  33. Közben rájöttem hogy hülyeséget kérdezek, mert mindegy hogy a láncszemből húzok egy hurkot vagy alóla húzom. Köszönöm szépen a megerősítéseket!

    VálaszTörlés