2011. november 9., szerda

Végre elkészültem

Kicsit olyan voltam mint Luca aki a székén munkálkodik. A Futrinka fajtamentők kérték, hogy segítsünk kreatív alkotásokkal a karácsonyi vásárra, amelyből befolyt pénzt a kutyákra költenék.

Én mostanában amúgy sem vagyok egy turbó nyúl, de lassan készültek el az adományok. Aztán múlt héten úgy gondoltam hogy kész: Bob kutyus, hóemberek, és szarvasos banner. De barangoltam a hörcsögölt mintáim között és rátaláltam erre az édes kutyusos "toronyra" amely tudtam hogy gyorsan kész lehet. Egy éjszakás munka volt és már szombaton a keretezőnél kuncsorogtam hogy legyen kerete. Csak úgy vállalták hogy keddre a keretet leszállítják, de nekem kell beletennem a képet. Elvállaltam, megküzdöttem (barna hátlap...) és most így egyben ma át is adtam egy kedves állatvédő lánynak.

Érdekes mert én ugye a vizslamentőkhöz vonzódom lévén egy bolond vizsla gazdája vagyok. De akikkel eddig összefutottam mind más fajtát mentenek az alapítvány berkein belül: dogokat és tacskókat. Viszont én minden kutyát szeretek, ma imádtam a két tacsit is ahogy körberajongtak :-D

S akkor most visszatérek a karácsonyi egyéb megrendelésekhez és ajándékokhoz.

22 megjegyzés:

  1. Hatalmas szíved van Nyuszika! megnéztem műveidet, nagyon édesek!! Látszik hogy szeretettel készültek, mégha nem is turbó módban. A lényeg hogy érződik a szeretet amivel készültek!

    VálaszTörlés
  2. Annyira helyes dolgokat készítettél, Newsee! Gratulálok:))) Jól mondja Dia: óriási a szíved:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen lányok, bele is pirultam :-)

    Egyébként az volt a jó, hogy a lány akinek vittem mondta hogy jó akkor most a kutya "tornyot" ő le is ütötte a liciten :-D Ami nem lesz igaz, bár ki tudja.

    VálaszTörlés
  4. Dearanyos vagy!Kedvesek a kutyusok!Mellesleg létezik vizslás minta?

    VálaszTörlés
  5. Emő, nekem van egy elvileg, abc-s, mindjárt felteszem... több kutya van , egyik szerintem vizsla...

    VálaszTörlés
  6. Lehet hogy van, de igazából nem emlékszem. De ha Dia talál akkor meghímezzzük :-D!

    VálaszTörlés
  7. Létezik Vizslás minta ..... igaz nem nálam sajnos......
    Nah feldobtam a képeket, kész is lettem:-(((

    VálaszTörlés
  8. Igeeeen :-) Bár egyébként mintha nekem is lenne valamelyik újságban, de nem igazán tudom melyikben. Vadászkutyás van, max átszínezzük ;-)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon édesek lettek mind. Nekem a kedvencem a kutyatorony és ügyesen megoldottad a keretezést is.

    VálaszTörlés
  10. Nekem is a tornyos tetszik legjobban. Van vizslás mintám, de elég nagy, meg inkább fénykép-szerű, de jól néz ki.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon ugyes vagy Nyuszko!Lehetseges megkapnom a" kutya-gula " mintajat?Koszi,ha igen(es ha nem,akkor is:)
    Macsek-gula nincsen esetleg?Mikozben neztem a himzesedet otletem tamadt a ketfele "gulabol":D

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm szépen a dicséreteket :-D! Kata megnéztem a linket, de annyira nem ír semmit róla, nagyítani sem tudtam a képet hogy nem rendeltem meg. Köszönöm szépen viszont a linket, mert ha nagy szükségem lesz valamire itt megtalálom tuti ;-)!

    VálaszTörlés
  13. Ez nem semmi, amit itt hirtelen "összedobtál", a kutyusos tornyot meg én is rögtön leütöttem volna! :) Esetleg mintáját felteszed?

    VálaszTörlés
  14. Igen, igen azonnal, csak hajnalban nem volt időm és már késésben voltam.

    VálaszTörlés
  15. Margit sajnos cicásban nincs szerintem, legalábbis ebben a mintában. A cicusok annál önérzetesebbek mintsem egymás nyakában bohóckodjanak :-D

    VálaszTörlés
  16. Köszönöm szépen :-)! Belekeveredtem rendesen a dologba, majd mesélek ha konkretizálódik.

    VálaszTörlés